Veel later had men gedurende lange tijd veel last van overvallen vanuit de zee en in 1766 werden er langs de gehele kust nog meer verdedigingswerken gebouwd ter bescherming van de inwoners. Zo dus ook dit fort welk uiteindelijk in 1773 werd voltooid na opdracht van Carlos III.
Dit fort ligt er wat verlaten bij , overal graffiti en is niet te bezichtigen van binnen dan. Je kunt er om heen lopen…..
Niet een goede reden om hier extra naartoe te rijden 😉 Geluukig hebben we de foto's nog .....
